Azli Mardin midyattayız ilçe jandarma çok yoğun değil doğunun en güzel yeri diyebilirim ama kiralar biraz arttı şuan biz 6.500 oturuyoruz ama daha yüksek yerler var ama evler çok büyük ve çok güzel . jandarma lojmanlar yeni yapıldı güzel diyorlar tabura düşerseniz biraz yoğun ama şehir genel olarak güvenli ve rahat insanları sıcakkanlı