zehratkn Sinemeyra eşimde jandarma istiyodu elendi ızman çavuş diye geçiyordu pek gönlüm yoktu ama çok üzüldü böyle okuyunca bazen iyiki olmadı diyorum jandarma asayiş ve komando farkediyomu herkesi gönderiyolar mı suriyeye falan
bbaa Van Özalp Çalışma açısından rahat iyi bi yer ama Sosyal imkan yok tek aktiviteniz bim şok a101 gezmek devlet hastanesi mevcut doktorlar genelde iyi. Van merkeze 50 DKK 8 ay kış yaşarsınız burda böyle bi yer 🙋🏻♀️