gozleri_deniz1 Azli merhaba kars kağızman için kaydırma birlik oldu 6 aylık suriye görevine gittiler ayrıca hastane açısından iyi diyemeyeceğim küçük güzel yeşilliği bol olan bir yer sadece
gozleri_deniz1 Azli biz zaten suriyeye gidemeyiz kağızmana ev tabiki götürülüyor evimiz vardı memlekete gittim eşim gelince tekrar geldim
Mehy Nkocak batıda bu şekilde ama en azından doğu ne kadar iyi olabilirki diyoruz batıda olup doğudan farksız çalışmak daha kötü😊
Nkocak Mehy yani tabi yoğunluğuna birşey diyemem ama doğu yani terör yüreğin ağzında bir kere, eşimi o kadar görevlere yolladım ki büyüklüğünü az çok anlarsınız diye diyorum batıda jandarmalıktan çıkmasa da olur dedim diyoruz da yani
Yagmursonrasitoprakkokusu Azli eşim havacı, Mardin’de görev yapıyordu geçen sene tayin olduk. Biz her anlamda çok memnunduk. Çalışma şartları olsun,şehir olsun, şehrin imkanları olsun her anlamda iyiydi orası. Şu an geldiğimiz yerde çalışma şartları çok kötü güya batı
Nacafa whiteblack deprem bölgedindeyiz Adıyaman’da (5.bölge olarak geçiyor)uzun görevler yok 8-5 ve 24 saatlik nöbeti var sadece eksi yanı batı maaşı alıyoruz tazminat vs yok
DenizKusum Eşimin kendi memleketi olan Iğdır’dayız. Ben buraya atandığımda tanışıp evlendik ve gitmeyi hiç istemiyoruz. Evet görevleri ve nöbetleri çok yoğun ama şehir hayatı olarak rahat ve mutluyduk. Batıya gitmeyi gözümüz kesmiyor
gamze150 Azli Van merkezdeyiz gayet iyi Edremit’te göl ama Van denizi deniyor sahilde yürüyüş yapabilirsiniz adaya geçebilirsiniz gezilecek yerleri mevcut
Sinemeyra Azli jöh de görev bitmiyo eşim suriyeden geldi ağrıya gitti jöh zor parasıda az buranın çalışma sistemi iyi değil