Leo2020 Cileklipastam aktif bebek ile premium care içerik aynı diye biliyorum. Yalnız premiumda çiş göstergesi var. Biz de uzun süre premium care kullandık ama dediğiniz gibi bir olay yaşamadık. Şu an geceleri prima külot bez gündüz ise molfix kullanıyoruz.
Cileklipastam Leo2020 icerik olarak bilemiyormda premium care daha yumusak. Yinede aktif bebekten devam edicem galiba yaa bu yapislik beni huzursuz etti
lohusaserbeti Cileklipastam ben doğduğundan beri prima kullanıyorum hiç denk gelmedi bana ama sizin kaç no
delirmeceler Cileklipastam 30 aydır başka marka kullanmayan ben hiç böyle birşey yaşamadım üstte kalsın
delirmeceler Cileklipastam hayır care zaten jel barlara sahip aktif prima pamuklu yapıya gece 22 de takıyorum care sabah 9 kadar ne kadar dolarsa dolsun daha yapıştığını popoda öle aman aman bir ıslaklık görmedim aktifde gündüz ıslaklığı yaşıyorum mesela
Cileklipastam Mlk026 biz hep daha hijyenik diye çek al yumusak peçete kullanıyoruz esimle. Havlu islak olursa bakteri uretir diye düşünüyorum