Cileklipastam Mlk026 biz hep daha hijyenik diye çek al yumusak peçete kullanıyoruz esimle. Havlu islak olursa bakteri uretir diye düşünüyorum
delirmeceler Cileklipastam hayır care zaten jel barlara sahip aktif prima pamuklu yapıya gece 22 de takıyorum care sabah 9 kadar ne kadar dolarsa dolsun daha yapıştığını popoda öle aman aman bir ıslaklık görmedim aktifde gündüz ıslaklığı yaşıyorum mesela
Cileklipastam delirmeceler anladim geceden sabaha kadar birakmadimda hic zaten uyanik oluyoruz degistiriyorum premium carede losyon var demeleri kokusu vs bi huzursuz etti beni yaa bakalim yeni ürün yolluycaklarmis o nasil cikicak
delirmeceler Cileklipastam losyonlı dediği cildi korumak için siz bir daha bir bakın yani dediğim gibi hiçbir sorunla karşılaşmadık
noktacik Cileklipastam ben de aktiften care a geçmiştim geceleri değiştirmiyorum sabah özellikle içindeki emici tanecikler midir nedir artık bezden çıkıp cildine yapışıyordu, en üstteki fileli kısım yapışıyordu aktif bebeğe geri döndüm.
Cileklipastam noktacik bende bugun arayip istemiyorm yeni urun yollamayın dedim aktif bebekle devam edicem dedim cok kokulu olmasi vs hosuma gitmedi
Fatmaana Cileklipastam kızım 21 aylık olacak hep prima premium kullanıyoruz böyle bir sorun yaşamadık koku havalar ısınınca ve vitamin kullanjnca olabiliyor bizde de
Deletedmom_110 Cileklipastam bende böyle bir sorun yok ama pamuk gibi bişi bırakıyor bugün aktif 7 no aldım birde onu denicem