Önceden aktif bebek kullanıyordum. Aslında memnunum ama daha iyi diye premium care aldım. Once kokusu rahatsiz etti ama parfum degil losyon kokusuymus neyse dedim simdide bebegimin poposunda bi yapış yapışlık fark ediyorum her zaman yıkar yumuşak peçeteyle kurularim. Peçete poposuna yapışıyor. Elimi ıslatıp bezin pamuklu ic kısmına dokundum hafif yapışlık var. Primayi aradim sikayette bulundum ama herkestemi boyle acaba? Icinde pisik onleyici krem var dediler. Nasil bi krem acaba zararlimi neden yapış yapış bilemedim. Bilen varmi?