annebebek5200 bende öyleydim canım alışıyor insan. Aynaya bakmaktan tiksiniyorum yaa göbeğimden nefret ediyorum. Hiç bir kıyafet yakışmıyor. Bunları düşünerek Pazartesi bende başladım 80 kiloyum bakalım nolucak. Diyet spor detox yapıp birde korse takıyorum. Oda çok faydalı. Güzel elbiselerin bluzların hayaliyle dayanıyorum ben😂 bide kimseye dmeedim izine gidince herkes şok olsun diye 😂 bir anda zayıflatnmaz önce bunu kabullenmek gerek galiba. Acele etmeyin bir de kimseye demeyin bence dillendiridkçe insan strese giriyor.