Meliiikek Nkocak yok bildiniz çaylar değil dört buçuk ayliken karni agriyordu gazli bi bebekti doktorumuz 50 ml çay ver dedi yani karni agrisi için caylar var bebek cayi bikere denedim bir iki yudum içip içmedi birdaha bende denemedim basindan beri çay su vermedim bekledim 6 aylık olana kadar ama caya gerek yok gazi bitti çok şükür
cetnaysegul Meliiikek pipetli suluğum vardı devamlı karşısında onunla su içtim sonra ona da munchkin e su doldurup verdim bir hafta sonra o da pipetle çekmeye başladı. Bir de suyu bebek suları var ondan verin kendi içtiğimiz su ile arasında tat farkı var benim kızımda o suyu aldıktan sonra severek içmeye başladı
churchil Meliiikek benim kızım da aman aman içmiyo suyu. Açıkçası emzirdiğim için de çok önemsemiyorum. Dün osman gönülal ın bi hikayesine denk geldim istemiyosa 1 yaşına kadar zorlamayın diyodu. Havalar ısınıyo tabi içseler iyi olur. Değişik suluklarla biberonla vs veriyorum 3 5 yudum içiyo işte döke saça 😂
aselkus09 Meliiikek benimkide icmiyordu . Alistirma bardagi flnda almistm Biberona koyunca icmeye basladi. Boyle boyle alissin bardaga gecicem henuz 6 aylk
sadekahve_bitter Meliiikek çay vermeyin zaten bu ayda ki çocuk çaydan ne anlasın Alıştırma bardağı ile deneyin Biz ebebekte ki bebek suları var onların emziğiyle alıştık deneyin belki sever Büyük marketlerde de hayat bebek suyu var
Ereninannesi_1311 Meliiikek normal daha yeni alışıyor ne verirsen ver su yanında içir ben öyle yaptım sürekli de içer büyüyünce kendi ister zaten ama şuan seninkinin halı norml kafan takma bence
Baklavanida Meliiikek benim kızım hiç içmiyordu su beni de emmiyordu mama da içmiyordu öyle aman aman. Sonra biberonu yere bıraktım ben kendisi dönerken emeklerken alıp içiyordu öyle alıştı
aycanilgun ahsengunesveannesi bende doğduğundan beri sadece mama içtiği zaman bir çay kaşığı veriyordum çünkü pamukçuk olmaya çok yatkındı kaç kere atlattı hatta, emzirdigimde vermiyordum tabiki ama mama da veriyordum. Şuanda maşallahı var baya seviyor suyu
DemirinAnnesi1 Meliiikek benim oğlum da öyleydi asla ama asla içmezdi çok üzülürdüm. 1 yaşına girdiği gün su içmeye başladı çok şaşırmıştık eşimle😁
mehmetresul Meliiikek benim de oğlum içmezdi sevmezdi 4 aylıkken hasta olduğu için sadece su içti 2 3 gün sevmezdi burnu takındı dudakları ağzı kuruyunca suya alıştı
Usnac4559 Meliiikek hayat suyun 6 lı çocuk suyu var migrostan aldım ben içinde iki adet suluk başlığı çıkıyor ben onunla içiriyorum benimkide ne biberon ne alıştırma bardağı tutmadı rahat onlara 3000 tl harcamışımdır aventi bile sevmedi hayat suyu vakumlayarak içiyor tek sorun arada çok çekip genzine kaçırıyor bazende çok çektiği için birazı ağzından dökülüyor
Hul07 Meliiikek benim biberonla besledigim için biberonla veriyorum uyurken yemek yedirirken de çay bardagiyla veriyorum icmese bile bu şekilde öğretmeye çalışıyorum yedirdiginiz besinler arttıkça susayacaktir endişelenmeyin 🙏
catcatze Meliiikek Cidden 6 aylık bebeğe çay vermeye mi çalıştınız? Bırakın ara ara sulukla ya da çay bardagıyla hüüüüp gibi büyük ses ve hareketlerle sevdirmeye içirmeye çalışın içmiyorsa zamana bırakın. Sakın şeker vs katmayın komşuların degıl sizin çocuğunuz önemini ve kıymetini bilin
Meliiikek catcatze yok vermedim 6 aylikta çay 4 buçuk aylik iken doktor çay önerdi gazı karni agrisi için onu bile içmedi
Meliiikek catcatze bebeimhosgeldin yok raki seviyor doktor çay verdi karni agrisi için oda dört aylik iken bi kere denedim bidaha vermedim geçmişti çünkü kakasi da düzelmişti doktorun verdiği çayla
Meliiikek catcatze birde şey ben demedim şeker tuz filan atiyimi buna karsiyim ben 1 yasinda çocuğun şekerli tuzlu yemesine bile komşu kim ben çok da güzel biliyorum kiymetini ki evladimi şeker yerine burda yardim ariyorum nasil sevdire bilirim diye suyu
sencerareninannesi Meliiikek Yanında sende bardakla su iç onada teklif et içerken. Merak ede ede alışacaktır. Ama o reddettikçe zorlama bence. Bu sefer sudan tiksinme olabilir. Yaz geliyor hem susadıkça içecektir. 😊
2boymommy Meliiikek 40i ciktiktan sonra 2-3 cay kasigi veriyordum hep bu konuda herkesin bir fikri kendince dogrulari var benim dogrum bu yöndeydi ilk oglumdada aynisini yaptim simdide yapiyorum büyügüm 8 yasina girecek masallah sucu diyebilirim minigimde 8aylik oda severek iciyor bunuda erken dönemde verdigim alistigi icin öyle oldugunu düsünüyorum. Pes etmeyin simdi sicaklarda gelince su ihtiyaci illa ki olacaktir ve icecektir
Birprensessannesii Meliiikek ben doğduğundan beri veriyorum doktora sormuştum oda verebilirsin demişti 8 aylık oldu bişey yedirdikten sonra teklif ediyorum içmek isterse içiyor istemezse zorlamiyorum sizde içmediği zaman zorlamayın çay kesinlikle vermeyin kansızlık yapıyor diye duymuştum