Yani bir çaba sarf etmedim. Önüne koydum içti veya içmedi. Ben bebeklerin alıştırma adı altında darlanmasını sevmiyorum hele anne sütü alıyorsa yani salın 😂 biberon ile su vermek önerilmiyor suluk alın veya bardakla verin. Oioi nin bardağında içmeyi seviyor kızım. Bir de ebebek in suları var onların ucu var ondan içmeyi seviyor. Çay içmiyor demişsiniz. Yani umarım yanlışıkla yazmışsınızdır 😂 kızım 9 aylık su kefir dışında hiçbir şey içmedi. Gerek yok zaten. Ayrıca suyu sevme konusunun önce vermek veya geç vermek ile ilgisi yok. Çocuklarımız birey ve seçme hakları var ya😂 sevmek zorunda dğeil. Yeterli miktarda alsın ki anne sütü içiyor diyorsunuz e tamam o zaman. Öyle şekerli su falan yani olacak iş değil