Meliiikek çay yada inek sütü sakın vermeyin…ek gıdayı çay kaşığıyla verin, 2-3 Kaşık yediğinde yine çay kaşığıyla 1-2 Kaşık su verin çok vermeyin yani demek istediğim alışana kadar ek gıdayı neyle veriyorsanız suyu da onla verin ,,, ben bu şekilde alıştırdım ve zamanla alışıyor,, 3 gün sonra 8 aylık olucaz, hala Elma, armut ve muz yediriyorum… Bi gün Elma diğer gün armutu küp küp doğrayıp 20 dakika pişirdim blenderda meyve suyu gibi püre yaptım biberona koyup verdim çünkü diş etleri kaşınıyordu onu kaşıma bahanesine içiyordu bazende ince rendede yaptım birazda olsa kaşıkla yedirdim.. Diş yerleri belli olduysa o yüzdende Kaşık acıtıyordur, çay kaşığı ebatında plastik yada silikon tarzı kaşıklar var onlarla deneyin ama ısrar etmeyin… 3 gün kuralını yaptım ve bunlar bittikten sonra, Balkabağı, patates ve havucu doğrayıp pişirdim sonra blenderda çektim içine birazcık zeytinyağı koyup tekrar pişirdim biberona koyup içirdim ama benimki emerken bunları yaptım ve halada çocuğum emiyor … Yani bu yazdıklarımı Bi günde yapmıcaksın… Sıraya göre az az tadımlık yapıcaksın… Şeker yerine kendi yaptığınız pekmezden yarım çay kaşığı konulur ama sizinki daha küçük biz bile 2 hafta önceden başladık minicik vermeye onuda yoğurda koydum, dün doktora dedim bana kızdı dişlerinimi çürüteceksin diye…sabırlı olun siz panik olunca çocuk bunu gözbebeklerinizden anlıyor, umarım faydası olur sormak istediğiniz birşey olursa seve seve cevaplarım