aysgul17 Merhaba, 85-86 kilo 1.65 boy ile oldum. Bebeğim şu an 17 aylık o zaman 15 aylıktı. İlk iki gün mide bulantım oldu, ağrım olmadı. Dikiş ağrım da çok az oldu. Hastanede 3 gece yattım bu süreçte babası anneannesi ve babaannesiyleydi. Babası en az benim kadar iyi bakım verir. Bu da önemli bir şey bence. Hastane sonrası 4. Gün normal hayatıma döndüm desem yeri 1. Hafta temizlik bile yaptım ama benim biraz acı eşiğim yüksektir ve canım tezdir. Sonra ben bebeğim ve çevremdeki herkes korona oldu o halde bile bakabildim bebeğime kendime. Kucağıma mecbur almak zorunda kaldım. Normalde yasak 1 ay ama herkes korona olunca mecbur kendim baktım. Kolaydı diyemem ama öldüm bittim de diyemem. 3 hafta sıvı beslenme dönemi var bu doktordan doktora kişiden kişiye değişiyor. O dönemde aşırı halsizliklerim başdönmelerim oluyordu sadece.