kamer21 benim de oldu kramp vb ama çok fenaydı diyemem dediğim gibi biraz benim canım tatlı değildir ve canım tezdie belki ondan belki de bu mevzular kişiseldir yani herkesin doktoru acı eşiği süreci farklı. Ben 3 hafta sıvıdan sonra püreye geçtim. Sıvılar rahat gidiyordu püreler eh işte hala ara ara kusuyorum bazı şeyleri midem almıyor yavaş yiyorum az yiyorum zaten iki lokmada tıkanıyorum. Önceleri midene yumruk iniyor gibi oluyor ama zamanla daha rahat yemeye başlıyorsunuz. Mesela bana tavuk çok dokunuyor. Yaptak sarması dokunuyor(yaprak sarması ne alaka demeyin listede yok ama ben bayramda yedim zaten yiyebildiğim iki adet alsşsğwğw) sadece şunu bilin hep şunu söyledim kendime, geçecek bu bir süreç ve geçecek. İlk doğum yaptığım zaman nasıl zordu geçti gitti bu da geçecek ve motive olmak için eski sevdiğim içine giremediğim kıyafetlerimi karşıma astım kapının arkasına, hep ona bakıyordum ve içine girebiliyorum artık 💐🙃 doktorumun mottosu: “her şey kolay olmadan önce zordur”