Senede 2kere yeniletiyorum hiçbi sıkıntı olmuyordu. 15gün önce yine aynı kuaföre gittim yeniletmek için aman allahım rezil rüsva oldu saç bildiğiniz yanmış saçımı taramaya korkuyorum günlerdir koparak geliyo tarağa, saç uçlarım incecik kaldı. Birde istediğim gibi olsaydı keşke 7500tl ödedim üstelik. Salı gününü bekliyorum kendim keseceğim evde biraz zaman geçsin kumrala boyayacağım ombre pişmanlıktır 8senenin sonunda saçlarıma veda ettim çooooook üzücü çok