Norveckizi ben arifeden bir gün önce yaptırdım. Brushlight… 4500 e boya, 800e kesim, 775 liraya bakım yaptılar 😄 yarın da bakım kremi sürmem lazım. Bugün kaçtı artık, normalde bugün bakım günümdü… Ama uzun sürmedi… 2 saatte hepsi oldu bitti 😊 hatta abim saçlarımı boyadigimi anlamadı, sanırım fazla doğal olmuş 🥲 keşke azıcık daha diplere gitmesini soyleseydimmm