Norveckizi Kızlar beş altı saat kuaforde oturarak ombre nasıl yaptırıyormusum ben ya nasıl dayanıyormusum aklım almıyor gözüm kesmiyor hiç 😅 Sahi ombre fiyatları ne kadar oldu Soygunnnn var sanki🥹3 bin 5 bin
Hotic Norveckizi benim için en acısı krepe yapılan saçların açılma anı 🥴 ölüm gibi bişey ama kimse ölmüyor 😂
1meowmam Norveckizi 2,3 sefer yaptırdım ama bu defa yapmıcam saçlarım yıprandı verdiğim parayla kaldım güzel hissetiyor ama alırım bir kumral en kötü boyarım sarı yapmıcam akmasını bekliyorum
Mcnkarsel Norveckizi o yüzden evde boyamaya başladım. Hem istediğim gibi olmuyordu artık hemde eşşek gibi fiyatlar ödüyodum.
MadamMommy Hotic Ve aylarca evde de açılmıyor,taranmiyor.Bütün sac kremlerini,saç bakım ürünlerini denemeye rağmen😟 Norveckizi En son 5 bine yaptırdım.Sıkıcı ama işte insan kendine zaman ayırıyor ve sonuç güzel olursa değiyor 🤷♀️
Norveckizi 1meowmam sarı guzel oluyor ama Benım ana renk kumral Serenay rengı mı dıyeyım biraz daha açık gbı mi. Emın olamadım Sarı attırayım ombre fılan dıyorum da kesmıyor gözüm
1meowmam Norveckizi güzel olabilir aralara ışıltı ama ana renginiz güzelmiş saçlarla çok oynayınca mahvoluyor boyalı kısımları sert ve yıpranmış hissediyorum
Norveckizi Mcnkarsel evde ombre yapmakta cok risk. Arkayıda goremem ki Cocukta soluyacak hem onca amonyagı
Hotic MadamMommy ben urban ın sıvı saç kremini kullanıyorum biraz açmaya yardımcı oluyor ama evet eskiye göre taranması çok zor ya. Bakımlı olmak zor zanaat caağnım 🤪🤪
NewMomm1 MadamMommy aylarca evde de açılmıyor,taranmiyor.Bütün sac kremlerini,saç bakım ürünlerini denemeye rağmen Derdime derman olan saçlarımı açan elidor 7 si 1 arada kremi idi😂 başka türlü hiç bir şekilde açılmıyordu saçlarım belki size de derman olur😂
Mnli Norveckizi kayseride en son bayram öncesi sordum 3 bin dedi yavaş yavaş ombre modası geçiyor sabit akkaya sağolsun herkesi yaptı kumral ama benim beyazlarım çıkmaya başladı kumrala boyasam her ay boyamam lazım ama ombre yaptırırsam beyazlar arada kaynar 6 ay belki daha uzun götürür diye düşünüyorum
Mcnkarsel Norveckizi ben dipten boyadım direk. Tamamen sarı oldum. Evde ombre zor😂Oğlum gece uykusuna gectiği gibi boyuyorum.
Hotic Alerjikrinit valla çok ağrı verici bir şey ya ve kimse de bundan bahsetmemişti bana yaptırmadan önce 😂
Mnli Norveckizi bu senenin modası bakır gibi kime baksam bakır yaptırıyor ama ben dipten boyamaya cesaret edemiyorum lise zamanı ayda bir renk değiştirirdim her renk denedim mor bile 😂 şimdi maksimum ombre
maygirl Hotic keratin yap kurtul cano🤣bukadr saçla can cekisneye ne gerek war mis gbi tertemiz yumşacik
Alerjikrinit Hotic bana da 😂 sadece saatler sürüyor falan dediler krepe yaparken de hiç düşünmedim nasıl açılacak diye aman Allahım 🤣🤣🤣