busracimnaber basakerturk bunu not aldım bir daha ki gidisimizde doktorumuza soracağım teşekkür ederim 🌸
busracimnaber derya0712 çok geçmiş olsun 🌸bizimde meme reddimiz var bende sürekli açmaya çalışıyorum burnunu 🥲
rabiar busracimnaber Ben doğmadan önce almıştım bi öneri üzerine doğduktan sonrada her gün hiç aksatmadan burnunu baby vaacla çekiyorum diğerlerine göre hem kolay kullanımı hem de bi kere alıyorsun aylarca kullanıyorsun biz 4.ayımıza girdik çok memnunum tavsiye ederim
ilknuralpdoruk busracimnaber 3 aylık olana kadar serum fizyolojik tüp olanı kullandım yarıya bölüp. Şimdi 3 aydan sonra yani şırınga ile günde 2 yada 3 kere bazen sadece gece uykusuna geçmeden önce 5ml şırınga ya çekip o şekilde uyguluyorum
ebruegehan Eczaneden aldığım serum suyunu buzdolabımda tutuyodum şırıngaya 2 cc bi büründümdeliğine a 2 cc diğerine damlatıyorum sonra normal aspiratörle çekiyorum tabi burnunu bu ara temizleyemiyorum sürekli kafasını sallıyo . 😟😭
Sev16 busracimnaber doğduğundan beri burun aspiratörü kullandım şimdi baby vac aldım daha önce almadığım için çok pişmanım çünkü aspiratör ucuna dünya para verdik ve baby vac çok güzel çekiyor süpürgeye bile takmıyorum aspiratör gibi aynı hemen çıkıyor hepsi
busracimnaber Sev16 ya haddi hesabı yok aldığım uçların 10 tane var içinde gereksiz pahali birde kullan at yeterli de gelmiyor bize sürekli de eczaneye çıkamıyorum bende baby vaac alacağım ☺️
Biniizalp busracimnaber oğlum doğduğundan beri şırınga ile boşaltıyorum. Zamanla cc arttırdım, aspratör ile cekme ilini doğru bulmuyorum oğlum 1.5 yaşında hala aynı şekilde yapıyorum her gece uyumadan degıl ama 2-3 güne tıkalı duyduğumda yapıyorum.
Zengo Ballikizim99 e hasta olunca falan bizimki hasta olunca siren gibi otuyor.bogazi genzi tikali.oluyp
htcysf busracimnaber ilk aylar serum fizyolojik sıkıp manuel aspiratör ile çekiyorduk üç ayı geçince ben sürekli çekmemeye başladım şu an 6 aylık olacak hastalandı burnu dolu hırıltı hissettikçe serum fizyolojik sıkıp babyvac ile çekiyoruz bence Manuel’e göre daha pratik kesinlikle
busracimnaber ebrarasil bir bilgim yok canım doktorumuz sprey verdi ama 5 günlük kullanım için o da grip olduğu için 🌸
minikmucizem0402 Canda ya evet faydalı tarafları da var tabi ilk doğunca benim bebişinde burnu tıkalı doğdu ve bu yüzden ermiyordu ve hastanede 2 kere serum fizyolojik yaptırdık ama bunu rutin hale bindirmek sürekli sürekli yapmak ne kadar doğru olur bilemedim 🙂↔️
Ballikizim99 busracimnaber bilmiyorum ki ben hiç temizleme ihtiyacı duymadım ama baştan beri oda ısısına nemine dikkat ettik termometremiz var sıcaklığı ve nemi ölçüyor oraya göre hareket ediyoruz
busracimnaber Ballikizim99 ev ile alakalı çok sıkıntı çekiyorum kiwinin hava nemlendiricisini kullanıyordum bozuldu bozulalı hep bu sorunu yaşıyoruz tamire göndereceğiz bakalim nem oranı düşük ve aşırı toz alıyor evim 🥲
Newmother07 CankizimRavzam bende yapıyorum ama tam çıkmıyor birde durmuyor açılıyor mu komple burnunuz ben mi yapamıyorum anlamadım açtıktan 5 dk sonra yine tıkanıyor
CankizimRavzam Newmother07 canım bebeğin kaç aylık yada kaç yaşında sıkarken biraz hızlı sıkmalisin bide burnuna üstten aşağıya doğru masaj yaparak indir mukusu ve uyurken baş ucuna okaliptüs yağı damlat oda nefesini açıyor