busracimnaber baby vac kullanıyorum ve aşırı aşırı kurtarıcı serum fizyolojik yapmaya korkuyorum ve bebeğimde çok ağlıyor en son yaptığım pembe pembe kan geldi zaten baby vacla gerek kalmıyo serum fizyolojiye lüp diye çekiyo ne var ne yok ve elektrik süpürgesine bağlanıyo diye çekim gücü çoktur diye korkmuştum ama asla öyle değil makinenin 5te 1i bile değil çekimi ama aşırı temizliyo tavsiye ederim