Bebeğim 1 aylıkken üst solunum yoku enfeksiyonu oldu burnu tıkanıyordu acile götürdük orada serum fizyolojikle 2,5 bir deliğe 2,5 bir deliğe olacak şekilde 5cc yaptılar bana da öyle açmamı söylediler ama serum tek başına açmıyor ben serumdan sonra aspiratörle çekiyorum çok daha kolay açılıyor