busracimnaber çok bebekken bir iki damla fizyolojik damlatıyordum hırıltısı için. Büyüdükçe ihtiyaç olduğunda enjektörle burnuna sıktım, sonrasında manuel olarak çekmeyi denesem de çok başarılı olmuyordu. Sadece burnuna sıkıp yıkıyorum yani. Dediğiniz aspiratörü hiç kullanmadım.