rabis004 hiç moralini bozm benimki 9,5 aylıktı oturdu dönme de öyle 9 aylık tam döndü doktora götür takipli gittigin varsa o sorun yok derse bekle. Ben götürdüm bunun keyfi istemiyor dedi gerçekten öyleymiş bilerek dönmüyormuş. Basmakalıp şeylere takılma her bebek farklı benimki 11 aylık emeklemiyor her bebek emeklicek diye birşey yok üzülme