Tmtm1 benim oğlum serebral palsi tanılı olduğu icin onun yaptığı kasılmalar normal bebeklerin kasılması gibi olmuyo ayağa kaldırdığımda bacaklarını çapraz yapıyo direk asla yürümek için kırmıyo o şekilde bi kasılması var bide normal tuttuğun da cenin pozisyonuna geçiyo direk sizin bebişiniz kaç aylık oturma emekleme var mı