rabis004 merhaba bende bu durumdan muzdarip biri olarak doktora götürdüm 10.aya kadar normal olduğunu söyledi . Kızımı oturtup inceledi . Kendini gevşek bıraksaydı sorun olabilirdi ama dengede durmaya çalıştığı için bir problem yok , 10.aydan sonra ancak nöroloji bölümüne bi baktırın diyebilirim dedi . Benimde endişelenme sebebim emekleme ve ayağa basma hareketide olmamasıydı . Elini tuttuğumda asla basmak istemiyor mesela . Parmaklarını içeri katlıyor . Kısaca normalmiş yani bu durum sevgiler🌸