dilberhala1 Dondurmalikahve Kesinlikle öyle benim annemde öyle demişti öyle devam ediyorum ne sızdırma ne taşırma hiçte yaşamadık
korkmazzzz srrackles 2 aylığız bebişim geçen hafta kontrolde 4.750 çıktı 2 numaraya yeni geçtik sleepy kullanıyoruz
seheeeeer1 Babeimintrouble bize asla olmuyor ya Molfix 6 kullanıyorum biraz daha kilo alsa ne yapıcaz bilmiyorum 12 aylık 13 kilo primadan başka 7 numara yok herhalde değil mi 😞
Babeimintrouble seheeeeer1 baby turco 7 numara var ama kalıpları küçük, molfix 6 ile birbirine yakın kalıpta baby turco 7. Prima hiç kullanmadığımız için kalıpları bilmiyorum hiç
1prensesannesi__ srrackles 5 aylık kızım goon un 3 numarasını kullanıyoruz kalıp olarak büyük zaten kızım da 5600-6 kilo arasında
Ucansupurge srrackles 31 aylık 13 kilo 6 numara Prima kullanıyoruz. İnşallah bu yaz beze bay bay derde bizi de kurtarır canım kızım.😂
nergisgibi 2 aylığız 5700 kilomuz 3 numara sleepy 2 numara hiç kullanmadık kilosuna göre direkt 3 e geçtik
Ballilokmam11 srrackles 9 aylik olacak 4 numara pampers kullaniyorum ki sıkmıyor da bacaklarını bebegim de zayıf değil atına göre gelisimi yerinde sizinki fazla geldi bana bez taşma yapmıyor mu böyle büyük nasıl rahat hareket edecek ki