srrackles 3 ay 20 günlüğüz, en son 3 ay kontrolünde 7250ydi. Benim bebeğim her bezi kabul ediyor o yüzden hangisini indirimde yakalarsam onu alıp kullanıyorum. Gündüzleri molfix 3 numara, geceleri uzun süre altını almadığım için 4 numara agu baby, pure baby, bebeland var hangisi elime gelirse onu kullanıyorum. Ama sizin 4 numara kullanmanız bence garip. O markanın kalıbını bilmiyorum ama ilerleyen zamanlarda ne kullanacaksınız?