srrackles Kaç aylık ,kaç kilo ve kaç numara , hangi marka bez kullanıyorsunuz? Biz 2 aylığız 5 kilo 4 numara goon markaya geçtik
Sonsuz32 srrackles 29 aylık kızım kılosunu bilmiyorum 6 numara bez kullanıyor bebemnatural daha tuvallet egtımıne baslayamadık
SareNF srrackles biz de 2aylik olduk 6 kilo kızım ama 3 num kullanıyoruz ona rağmen büyük olduğunu düşünüyorum, 4 çok büyük değil mi
srrackles SareNF acaba büyük mü kullanıyoruz diye düşündüm ama 3-4 arasında çok cm farkı yok, bir de tam olmaması gerekiyor ya. Emin olamadım
SareNF srrackles ben de kilosuna uygun takmaya özen gösteriyorum sanki büyük takınca bacak gelişimini etkilicekmis gibi geliyor bana
Themom_ srrackles Su an güncel kilosunu bilmiyorum kontrolümüz 13. Ayda su anda 5 numara prima premuim care kullanıyoruz
Elifdemir1907 srrackles bebeğim 10 aylık 9 kiloya yaklaşmış veya aşmış olabilir 4 numara Jenny willy bez kullanıyorum bezden beze kalıp farklı çok oluyor
srrackles SareNF ama kiloya göre gidersek 2 numara kullanmamız gerekiyor oda dar oluyor. Dar olması da bacak problemi yaratır gibi geliyor bana
Dondurmalikahve SareNF Annemin tavsiyesi ile hep bacaklarıni sıkmaya başladıktan sonra bir numara büyük bez giydirmeye başlamıştım. Çocuğum 5 yaşında çok şükür bacaklarında bir sorun. Yorumu görünce yazmak istedim 🙂
SareNF srrackles öyle değil de dar olması hem kasindiriyor hem sızdırma olasılığı yüksek, aman neyse bildiğimiz gibi devam 😀
sezer2022 srrackles 5 kilo bebeğe 4 büyük değilmi canım, 2 yaşında kaç numara kullanıcan 🙈 biz 19 aylığız 6 numara a101inkini kullanıyoruz
seheeeeer1 Babeimintrouble bize asla olmuyor ya Molfix 6 kullanıyorum biraz daha kilo alsa ne yapıcaz bilmiyorum 12 aylık 13 kilo primadan başka 7 numara yok herhalde değil mi 😞
dilberhala1 Dondurmalikahve Kesinlikle öyle benim annemde öyle demişti öyle devam ediyorum ne sızdırma ne taşırma hiçte yaşamadık
Dondurmalikahve srrackles Tabii bu arada şunu da diyeceğim bazı bezlerin bedenleri küçük oluyor. Bu markayı hiç kullanmadım.
Dondurmalikahve SareNF Hayır bezden bez belli zamandan sonra bacakları sıkmaya başlar. Konumuz kurak değil ki neden bahsedeyim 😊 Ayrıca hiç tam kundak yapmadım