Dlk55blt-rdvn Evet burcu hanım için ilk ve tek bir olumsuz yorum okudum oda burada idi, bende çok şaşırdım. Neden derseniz ben büyük oğlumda uyku eğitimini açıkcası çok önemsememiştim ilk çoçuk olduğu için neyin ne olduğunu bilemedim açıkcası. Sonrasında burcu hanımı okumaya başladım. Hatta büyük oğlum 3.5 yaşında hala biz yanında yatıyoruz tek başına yatağa gidipte yatmaz. Burcu hanıma hep danıştım, oda sanki danışanı gibiymişim gibi sürekli bana açıklama ve yönlendirme yaptı. Hatta oğlumun yaşı büyük diye uyku eğitimi veremem dedi 🙄 beni yönlendirdi. Sonradan ikinci oğlum oldu, ilk çoçukta çok çektim emerek uyuduğu için ufaklık ta aynı hayatı yapmak istemedim. Hatta görüşmüştğm kendisi ile bana ayını felan söyledi. Ama o yorum beni çok kırdı 😐 şaşırdım.
Evet Dedikleriniz çok doğru sıfır ağlamak zaten mantıksız, ama burada neler okuduk açıkcası. çünkü kısa bir sürede olsa rutinin var 6.5 aylık olucaz. Zaten önemli olan yavaş yavaş işleri yoluna koymak. Herşeyden önce çoçuklarımız daha kuzusu 🥰