Alparslanim1 eceliko bende kendime 0 güvenle başlamıştım. Oğlun desen doğduğundan beri mızmız bir çocuk biz aldıysak bu eğitimi herkes alır diyorum herkese
Yarim_Kilo_Kiyma Alparslanim1 Tabii şimdi tam 3.5 yaşında oldu. Sabahları alarm kuruyorum mesela 8 de kaldırıyorum. Bıraksan uyuyacak 😁 hoş öyle çok 10 11 e kadar çok nadir uyudu ama genel olarak 8. 8-30 aralığındadır uyanması
Alparslanim1 Yarim_Kilo_Kiyma ay 8 bile çok güzel bi saat 🤣benim oğlum çok erken kalkıyor yaa akşam olmuyor bi türlü. Gece beslenmesi 1 kere olduğu için meme emmek için uyanıyor gbi geliyor normalde bağımlı memeye . Umarım memeyi bırakınca düzelir 🤣
saase Alparslanim1 Alparslanim1 teşekkürler bebeğiniz ortalama kaç günde desteksiz uykuya geçti birde benim bebeğim2 ay 25 günlük erken mi olur
Alparslanim1 saase malesef biraz daha sabır . 5 ay 3 günlükken başladık bizde eğitime . Erken dönemde alışkanlıklarını kırmak biraz daha kolay oluyor
saase Alparslanim1 yapmadığım şey kalmadı ayakta da salladım memede de uyuttum kucakta da ama yerine koyunca gözleri hemen açılıyor sürekli nasıl uyuttuysam o desteği istiyor
Annisko_ Alparslanim1 benimki de 5 aylık olmak üzere ve emerek uyuyor. Uyku eğitimi işe yarar mı gerçekten? Gündüz uykuları aşırı kısa
Alparslanim1 Annisko_ bizde yaradı . Yarım saat uyurdu 5 aylıkken. 1.5 saatte bir uyurdu . Yani 1 günde 6 7 kere uyutuyordum. Herşey düzene girdi çok şükür
Alparslanim1 Annisko_ Siz eğitim almaya başladınız mı isterseniz Bildiğim kadarıyla Size destek olabilirim
aselmomm1 Alparslanim1 uyku eğitimi ile ilgili bi post açtım bakarmısınız bilgilenelim sayenizde lütfen