Birbahargunu bence bu aldığınız eğitime ve planına göre değişir. Daha sert yöntemi olanlar da var mümkün olduğunca ağlatmaya terk etmeden temas ve iletişimi yumuşak geçişlerle azaltanlar da var. Ben bebeğime 3 haftalık süreçte ve yumuşak geçişlerle eğitim verdim memnun kaldım ama tabiki bebek desteği bırakınca tepki verip zaman zaman ağlıyor bu durumda bırakıp odadan çıkma gibi bi eğitim değildi benimki hep yanındaydık sakinleştirmek serbestti