Defnemmm1 Defnemmm1 merhaba öncelikle hayırlı bayramlar ❤️
Hep 24 aylıkken bıraktirmayı düşünüyordum 😓
Kızım şu an 26 aylık biz 20 aylıkken bıraktık memeyi kesinlikle gece gündüz emmeden uyumayan bir çocuktu son zamanlarda defalarca uyaniyordu emmek için emerrek uyuyordu mecbur yanimd yatıyordu meme agzindna düştüğü gibi uyanıp tekrar emmek istiyordu artık dibine kadar emdiği için süt damla damla geliyordu ve daha çok ağlıyordu yani düşünün ki i kadar fazla emmekten bahsediyorum gece sürekli sürekli uyanması gündüz artık yemek yerine emmek istemesiyle memeyi bıraktırma kararı aldım tabi ama öncesinde günduz çok azalttım emzirmeyi meme istedikçe dikkatini dağıttım sevdiği yiyeceklerdsn verdim arada bir biberonla süt ama onu da sevmiyordu daha sonra artık net karar verdim böyle olmayacaktı çok agliyirdu ve gece uykusu kesinlikle yok denecek kadar gündüz hiç emzirmedim istemeid gibi de zaten yorulduğu için de emmeden uyudu saat 3 te uyandi her zamanki saati emmek istedi kucağına aldım sarıldım sırtını sivazladım konuştum ninni söyledim uyudu yarım saat sonra tekrar tekrar derken sabah erkenden kalktı 6 gibi falan kahvaltı yaptı ama kahvaltıdan önce emmek isterdi hep hemen kahvaltısını hazırladım güle oynaya yaptık kahvaltımızı sonra oyunlar şarkılar danslar derken meme hiç aklına gelmedi çünkü öncesinde gündüz gece hazırlık yaptık biz 2. Gece yine aynı saatte uyandı çok ağladı uyutamadim kalktık oyun oynadık istemedi bir sekilde unutturdu 3. Günde aynı şekilde gündüz hiç istemdi gece yine kalkti uyku düzensizliği derken 4. artık alışmaya başladı ve ben kızımla konuştum her gün artık kızım büyüdün bu zamana kadar emdin artık sütumuz bitti vs ben seni çok seviyorum memeyi bıraktın diye benden ayrılmayacakmasin hep sarıldım kucağımda uyuttum hep öptüm kokladım ve bu süreçte bende çok tuhaf hissettim çok üzüldüm ağladım diyebilirim ama kızımın iyiliği içindi artık 1 hafta geçti ve uykusu yavaş yavaş düzene girmeye basladi çünkü konuşmak ise yaradı ve biz 10 günde bütün zorluğu atlatttik 10 günden sonra uyadiginda hep kızımı sevgigimi anlattım ve ertesi gün kalktığında neler yapacağımızı söyledim ve onu yaptık derken süreci böyle atlattık 6 ay oluyir memeyi bırakalı hala memeyi görünce heyecanlanıyor ve emiyormus gibi yapıyor artık sen buyudun abla olsun diyorum bebek taklidi yapıyor gukuo eğleniyoruz biz serüveni bu şekilde atlattık ama her şeyden önce siizn kesinlikle ve kesinlikle kararlı olmanız gerekiyor yoksa vazgeçersiniz çünkü çok agliyor ben psikolojik olarak eve iyiydim ama içsel çok tuhaftim yani kızım 10 günde atlattı da ben 1 ya da ancak atlattım 🤣🤣🤣 ve diş çıkartma döneminde göğüslerim hep yara olmuştu krem surerken bile aşırı zorlanıyordum hep ısırıyordu 😓😓 bu ara da gece kalktığında su taklif ettim bazen istedi bazen istemedi yani bazen biberonla verdim bazen bardakla bazen oyun arkadaşıyla bazen salladım bazen kendisi uyudu ve bu zorlu süreçte gece kendisi uyumayı öğrendi sallamiyorum.guzel yani da bu 🤣❤️🌹 aslanda daha detayı var ama kaba taslak bu şekilde