Busramaden bir aydır konuşuyorum memeye bay bay yapıcaz diye. Bugün sabah son emzirme mi yapmıştım öyle düşünmüştüm öğlene kadar bir kere istedi uf olmuş dedim bir kaç kere bakmak istedi gösterdim bay bay yap dedim kendi kapadı. Öğlen uykuya geçmek için istedi onda bir verdim çok emmedi zaten hemen uykuya geçti uyandığından bu vakte kadar emmedi. İstedi gösterdim uf olmuş artık meme dedim süt bitmiş dedim bir kaç kere böyle bakmak istedi emmeye yanaşmadı. Şimdi sıra gece uykusunda. Ama vermeyi düşünmüyorum, dediğiniz gibi yapayım bir oyuncakla felan uyutmaya çalışayım