Merhaba güzel anneler size birşey danışmak istiyorum. Burda bu konuda çok tecrübeli anne var. Bebeğim 21 aylık oldu artık emzirmeyi sonlandırmak istiyorum bayramdan sonra. Ama nasıl yapıcam bilmiyorum. Nasıl derken bebeğim memeye çok düşkün, sabah kalkar meme, canı sıkılır, acıkır, bir yeri acır ve en önemlisi uykulara geçişte. Azaltmayı denedim olmadı maalesef ve artık tamamen kesmek istiyorum. Uykulara geçirirken nasıl geçiricem bilmiyorum gece nasıl olucak ne yapmam nasıl yapmam gerek bilmiyorum ve korkuyorum açıkçası ya hiç durmazsa diye. Bana fikir verir misiniz 🙏 şimdiden çok teşekkür ederim