aysimamelike benim ilk doğumda sayısını bile bilmediğim çok dikişim olmasına rağmen ve de 2hafta sonrasında da dikişin ucunun açılmasına rağmen hiç ağrı acım olmadı, rahat oturup kalkıyodum, yatarken dönebiliyordum vesayre ama 2.doğumumda daha az dikişim olmasına rağmen ne oturup kalkabildim ne yatarken dönebildim ve tuvalete çıktıgımda afedersiniz idrar yakıyodu sızlatıyodu, 2.doğumda çok acıyıp zor iyileşti yani ve keserken salak kadın iç dudağın birini de kesmiş orayı da dikmiş hiç söylemiyor bana, ben kendim aynaya bakarak fotoğrafını çekerek falan farkettim. Yani yanlışlıkla kesti büyük ihtimalle çünkü orayla hiç bi alakası yok yani.