aysimamelike YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU ne güzel benimki baya büyük bir dikiş sayı olarak söylemediler ama arka tarafıma doğru 🤦🏻♀️
hnnl aysimamelike 1 saatte doğurdum 7 de 3 santim açılmayla girdim suni sancı verdiler 8 de doğdu 😀benim 3 normal doğum oldu şükür hepsi kesiksiz dikişsiz kolay oldu Allah herkese nasip etsin
aysimamelike hnnl 12 saat kendi sancımı çektim acilman 2 santimden 4 santim oldu açılma güzel ilerlemeyince suni sancı verildi anamı ağlattı afedersiniz 😂 dikişim çok deil ama canım çok açıyordu şükür şuan biraz azaldı 15 gün oldu
hnnl aysimamelike çok zor olmustır canım benim şükür gittiğimde oldu hepsi hemen tertemiz çıktım rabbim yardım etsin herkese
boralii aysimamelike Benim 6 tane dış içeride ne kadar tam emin değilim o civarlarda dikişim vardı. İyileşmem 1 ayımı aldı. Ne oturabiliyor ne ayakta durabiliyordum. Tuvalettimi ayakta yaptım hep duşumuda haftada 1 kez yapıyordum. Baticon sürüp kuru kalması gerekiyor.
aysimamelike boralii valla çok afedersin duş alırken tuvaletimi yapıyorum büyük tuvalette de çok zorlanıyorum ama bir şekilde hallediyorum bir iki gündür çok iyiyim çok şükür bundan önce çok daha kotuydum oturamiyordum
boralii aysimamelike Çok zor bu tür şeylere sadece zaman gerekiyor Allah yardımcın olsun. En kısa zamanda tamamen toparlanırsın inşallah
Alpmomy aysimamelike hiç korkmayın hemen geçiyor o süreç. Benim dikişim azdı o yüzden pek zor olmadı sürekli batikon sürüp kuru tuttum bir haftada iyileşmişti 👍