aysimamelike 10 uncu gün acile kontrole gel demişlerdi kontrole gittim zaten çok canım acıyordu oturup kalkarken çok zorlanıyordum yürürken penguen gibiydim doktor ilişkiye mi girdin dedi hocam ben yürüyemiyorum bile nasıl ilişkiye gireyim dedim kabızfa oldum tuvalete de çıkamıyorum dedim senin kabız olmaman gerekiyordu dedi ama ben doğumhanefen odaya geldiğimde zaten kabız olmuşum nasıl olduysa doktor tekrar dikicem dedi tam uyuşturucu iğne vurup dikişe başlayacaktı ki başka bir doktor geldi ona sordu boşuna dikme diksen de tutmaz kendisi dikkat edicek dedi çok şükür ki dikmedi bacaklarım korkudan titremeye başlamıştı çünkü