aysimamelike 37+6 ds normal doğum yaptım Benim dikişim baya vardı hem içte hem dışta ama o kısıma krem veriyor doktor onu sürünce baya hafifletiyor , vajinada yırtık olmasın diye o kesiyi atıyorlar dikiyorlar benim agrım çok şiddetli degildi ama antibiyotik vermişti doktorum çabuk iyileşsin diye bitene kadar kullandım 5 gün sonra 2 ay olacak hafiften bir sızlama oluyor bazen çünkü iç dikişler daha uzun sürüyor iyileşirken ama dediğim gibi o kadar göz korkutucu bir şey değil birde çok ricam ve tavsiyem olacak size ıkınmanız geldiğinde sümmes sebile yessira bunu okuyun o stres anımda bu duaya sarıldım ben Allah’ıma binlerce şükür olsun