maygirl 4200 emiş gücü var. Halı tanıma özelligi de var. Ben cekiş gücünü uygulamadan hıc ayarlamamışım ilk basta. Düşük seviyede kalmış. Uzun bi süre öyle kullandım. O halde bile mukemmel cekiyordu. Sonra uygulamayı kurcalarken maksimuma bi aldım. Halılarım çırpılmış, havalandırılmış gibi oldu. Roborock Q7 max benim robotum. Evim dublex cok harıtalandırma özelligi de var.