Zuzumam Atlasligunler inan unuttum o kadar sevmedim ki:) eşim hamileyken almıştı ben araştırmadım çok bilgim yok. Orta segment bir şeydi çok iyi değildi
aryemuss Aycaall benim büyük supurgem Dyson ztn efsane ama gerçekten çocuk da olunca çok zor oluyordu .. bende roborock s8 aldım hem siliyor hem süpürüyor çok memnunum bir yığın toz çıkıyor haznesinden Dyson u da geç açıyorum genelde robotu kullaniyorum
Karpuzlufistiksarma Aycaall xiomi mop pro 2 memnunum ama alırsanız yeni modellerini alın çekim gücü yüksek olanlar olsun beni. Aldığımda bu yeni çıkmıştı