Gulumseee benim dikkat ettiğim bu ayda çocuklar zaten beraber oynamıyor ki . 2 yaştan sonra oynuyorlar paralel oyun zamanı . Benim kızımda ilk parka gittiğimiz de bi beş dakika adapte olamaz babasının kucağın da işaret eder beni oraya götür buraya götür diye sonra kendi gider . Benim bildiğim otizmli çocuklar oynamazlar parkta. Benim de kızımla ilgili şüphelerim varda bu konu asla değil ellerine bakıyor ve göz dalması bir de bizim lamba çok süslü ondan mı Arada ona bakıyor . Yine de ben eğitim alıyorum doktorumuz otizm düşünmüyorum dediği halde . Sizin de belki çocuk tek kalmıştır uyaran eksikliği de olabilir . Hiç bozmayın moralınızı