Gulumseee 19aylik oğlum benimde yabancı erkeklrden korkar biri ona baksın bişey desin elleriyle yüzünü kapatır. Aniden gelen seslerden korkar parkta yanınızda biri sallansın istemez ağlar. Bende inanın ne gezmeye gidesim gelyor ne eve misafir çağırayım diyorum çünkü huzursuz oluyor bazende ilk 10dk huzursuz sonra düzeliyor. Açıkçası kelimemiz yok bizimde gıt gıt ,mö,baba,geh diyor öyle anne der bazen bende otizmden şüpheleniyorum ama herkes biraz daha beklememi söylüyor şaşırdım artık