Gulumseee yani en kötü senaryoyu düşünmeyin. Ama dediğim gibi annem çok uğraştı çoğu haftasonu sırf kuzenleriyle birlikte olsun diye halamları bir yere götürürdü. Deniz, piknik vs gibi sürekli etkinlik yaptırırdı çok gezdirirdi haftasonu annem. Haftaiçi okul, dershane ve kurslarımız vardı her zaman. İlk başta direk anaokuluna verdi. Biraz terapiyle konuşmaya başlayınca futbola falan da verdi çok istiyordu zaten. Bir de haftasonu tek halamları değil teyzemler fslan ds yakındı oralara giderdik yine dayımın evi park dibiydi ve çok yakındı okula başlayınca orada çok oynadık. Annem çalışırdı bir de. Zamanla konuştu ama. Şuan bir psikiyatriye gidin. En azından ne yapabilirim diyr sorun.