Gulumseee hiç kelime yok demişsiniz ama avo avo (alo) diyormuş işte benim oğlumda 20 aylık çay,Düştü, bitti çiçek, bebi bize arada ebba diye seslenir canı isterse tabi ben çok bi sıkıntı göremedim ama iletişim en önemlisi bence yani anlamsız bile olsa size bişeylee gösterip anlatmaya çalışır mı yada dışarı çıkınca ilgisini bişey çekince işaret edip bişeyler söylemeye çalışır mı araba kuş vs gibi