Hanımlar merhaba 19 aylık oğlum var kelime hiç yok ve aşırı utangaç çekingen girdiğimiz ortamda alışıncaya kadar 15 20 dk geçer aynı şekilde parkta yaşıtlarıyla da aynı ilk gittiğimizde bir süre adapte olamıyor. Hastaneden de çok korkuyor bugün nöroloji doktoruna gittik ve doktor göz teması olmadığı için otizmden şüphelendi ama hastanede dışarıda böyle normalde bizimle evde göz taması da kurar komutta alır işaret parmağını kullanır anlatmak istediği çoğu şeyi eliyle işaret ederek anlatır hatta duymamazlıktan geldiğimizde başımızdan tutar kendine çevir yüzümüze bakar. 2 gündür parmak ucunda yürüyor normalde hiç yapmazdı ben çok takıldığım için mi bilmiyorum herşeyi ona bağlıyorum. Ben 3 yaşında konuşmuşum doktor erkek çocuklarında konuşmanın büyük bölümünün soydan geldiğini söyledi aklım çok karışık 1 ay sonraya test için randevu verdiler başka nereye götürebilirim var mı tavsiyeniz