sareveannesi_ [silindi] Kızlar şimdi 2. Kez çiş yaptı ama bu sefer yok o lekeler emzirdim de. Doktorumuz devlet hastanesinde ve bugün yok biraz daha takip mi edeyim farklı ilçeye vs hemen götürmeli miyim
Haffuse sareveannesi_ kizimda da olmustu, takip et. Dedikleri gibi susuz kalmaktan. Enfeksyon da olabilme ihtimali var tabii, cisi yaparken huysuzlaniyorsa, ekstira bi huysuzlugu varsa gotur. Ama huzurluysa takip et.
sareveannesi_ lokum_ bende mama veriyordum günde 1 kez ama doktorum çarşamba günü verme gelişimi gayet iyi dedi. İlk defa dün gece vermedim mama bugünde böyle oldu bende anlamadım
mrymkrm sareveannesi_ yeni doğduğunda bizde de oldu birkac kere, susuz kalınca ve yeterli beslenemeyince oluyormuş kendiliğinden düzeldi sonra
sareveannesi_ Haffuse hiç huzursuzluğu vs yok şükür beslenmesine de doktoru 2 gün önce normal dedi kilo alımı gayet iyi dedi
Haffuse sareveannesi_ havalarin isinmasiyla da arada ooyle olabiliyor. Normalden biraz daha fazla emzir🥰 Terliyorsa, biraz daha serin tutmaya dikkat et🥰 Cok gecmis olsun🤗
Turuncgil sareveannesi_ 3 aylikken benm bebekte de oldu beziyle doktra getirdim. Susuz kalmış 1-2 cay kasigi verebilirsin demisti. Bende verdim ve sık emzirdim duzeldi
Tugce0142 sareveannesi_ bizde de olmuştu idrar yolu enfeksiyonu çıktı sizde bi doktora götürün ihmal etmeyin
1pankek1cilek Bizde de durum böyleydi doktora götürdük ağar topar çok korktuk idrar yolu enfeksiyonu çıktı
1pankek1cilek sareveannesi_ bez değiştirmek için açtım altını bezi böyleydi tam açtığım anda tekrar idrar yaptı oda çok koyuydu apar topar gittik
Beril17 sareveannesi_ sadece anne sütüyle besleniyorsa yetersiz geliyor sutunz sanrm çünkü bu genelde yenidoganlarda oluyor kristallenme ismi açlık tan az sıvı alımından oluyor .
ece54 sareveannesi_ yeni doğduğunda olmuştu bizde dokununca kum gibi dağılıyor biz kan sanmış çok korkmuştuk. Ürat kristalleriymiş onlar. Susuzluktan oluyormuş
milhanikom sareveannesi_ susuz kaldığı için olmuş. Aynı şeyi doktorumuz söylemişti. Geçen yaz bizde aynı aylardaydik havalar çok sıcak cisinde kırmızı lekeler görürsen ve rengi koyulasmis olursa su vermeye başla demişti
Themom_ sareveannesi_ Doktorunuza fotoğraf atın sadece emziriyorsanız yetersiz beslenmedir hava 50 derece değil hemen su verin yazmışlar ama sizin sütünüzden o suyu alıyor zaten bebeğiniz.
sareveannesi_ Themom_ 2 gün önce doktordaydık 3 ay kontrolü için. 3400 doğdu 5850 olmuştu her şey normal dedi. Ben sütüm az diye günde 1 -2 kez mama veriyorum dedim hayır gerek yok gayet iyi beslenmesi dedi
imeaeb sareveannesi_ Aynı durumdan doktora gittik 3 aylıkken oldu bizde de ebe susuzluktan su ver dese de doktor öyle söylemedi enfeksiyondan şüphelenip tahlil verdik sürekli üremesine baktılar ama bir şey çıkmadı şükür sonra bir başka doktora gittik o da normal olduğunu az beslenmeden bazen olabileceğini söyledi
sareveannesi_ kivancsincap 2 gün önce doktordaydık 3 ay kontrolü için. 3400 doğdu 5850 olmuştu her şey normal dedi. Ben sütüm az diye günde 1 -2 kez mama veriyorum dedim hayır gerek yok gayet iyi beslenmesi dedi