sareveannesi_ [](https://) Kızlar bebeğim 3 ay 2 günlük çişinde böyle lekeler var ilk defa oldu. Neden olabilir ? Hemen doktora götürmeli miyim?
nurkaradirek sareveannesi_ bu durum bebekler susuz kalınca oluyormuş genelde şu veriyorsanız biraz verin malum havalar da ısınınca biz bile susuzluğa dayanamıyoruz
zehratkn sareveannesi_ bizimde yeni doğduğunda oluyordu 2 hafta falan sürdü doktor kristal demişti susuzluktan oluyormuş genelde
Deletedmom_113 sareveannesi_ 3 ay 2 günlük bebeği yeterli miktarda emziriyorsanız su ihtiyacı olmaz… Bir doktora gidin
endoplazmikretikulumiste sareveannesi_ yetersiz beslenme yada susuzluk diyorlar bu konudan ötürü seruma bağlanan çocuklar var biliyorum bence sizde doktora götürün gözardı etmeyin
ilkimnk sareveannesi_ mutlaka doktora götürün susuz olduğu için bile olsa bunu doktor söylesin size 🌸
sareveannesi_ 2 gün önce doktora gittik beslenmesi kilo alımı vs gayet iyi dedi ama anlamadım ilk defa oluyor
lokum_ sareveannesi_ bebeğim 1 aylıkken bu şekilde olmuştu doktoru beslenmesinin yetersiz olduğunu söyledi daha sık emziren benim sütüm azdı mama takviyesine başladık mecbur
sareveannesi_ lokum_ bende mama veriyordum günde 1 kez ama doktorum çarşamba günü verme gelişimi gayet iyi dedi. İlk defa dün gece vermedim mama bugünde böyle oldu bende anlamadım
alparslan1_ sareveannesi_ benim bebeğimde de olmustu. Su azlığından oluyor bobreklerin calışmadığı anlamina geliyor
[silindi] sareveannesi_ sadece emziriyorsanız su vermeyin, yeteriz emiyordur bol bol emzirin. Mama takviyesi varsa su verebilirsiniz. Ama tabii ilk önce hemen bir doktora gitmeniz gerekli
sareveannesi_ [silindi] Kızlar şimdi 2. Kez çiş yaptı ama bu sefer yok o lekeler emzirdim de. Doktorumuz devlet hastanesinde ve bugün yok biraz daha takip mi edeyim farklı ilçeye vs hemen götürmeli miyim
sareveannesi_ Kızlar şimdi 2. Kez çiş yaptı ama bu sefer yok o lekeler emzirdim de. Doktorumuz devlet hastanesinde ve bugün yok biraz daha takip mi edeyim farklı ilçeye vs hemen götürmeli miyim