sareveannesi_ Themom_ 2 gün önce doktordaydık 3 ay kontrolü için. 3400 doğdu 5850 olmuştu her şey normal dedi. Ben sütüm az diye günde 1 -2 kez mama veriyorum dedim hayır gerek yok gayet iyi beslenmesi dedi
1pankek1cilek sareveannesi_ bez değiştirmek için açtım altını bezi böyleydi tam açtığım anda tekrar idrar yaptı oda çok koyuydu apar topar gittik
sareveannesi_ Tugce0142 ben şuan bu bezden sonra 3 kez daha değiştirdim şuan daha yok takip ediyorum ama idrarı vs normal gözüküyor şuan