Busranisa evet orada iki doğum yaptım çocuk doktorumuz orada ve küvöz sürecimiz de oldu yenidoğan yoğunbakım doktorları ile de haşır neşirdik. Ona göre içinizi rahatlatacaktım. Esasında orada kızım bronşiolit tedavisi de gördü yaklaşık 60 günlükken. Bizde de aynı şekilde yoğun bakım servisi dolu olduğu için normal serviste müdahale edilmişti. 3-4 gün birlikte kalıp toparlanıp çıkmıştık.
Eğer orada olsa idiniz ona göre yorum yapacaktım. Nasip, başka yerdeyseniz de endişelenmeyin. Sizin gibi bebeğini emanet eden nice aileler var. Ora veya başka yer. Hiç görüş dahi olmayan devlet hastaneleri.. ara ki doktoru bulasın.. eğer medipole kontrole götürdüyseniz ve orada da yoğun bakım önerdilerse anlayın ki bebeğini için yoğun bakım şartlarında tedavi görmesi daha ehven. Çünkü aksi olsa medipol bırakmaz sizi serviste tedaviye alırdı. Yoğun bakımda bronşiolit süresi de fixtir yani. Normal bir hastalık seyrinde 2 haftayı bulacaktır. Eğer doğrudan antibiyotik ile başlarlarsa tedaviye zaten en az o 10 gün sürecek.. süre konusunda da o nedenle içiniz rahat olsun. Evde elinizde ağzından tükürükler çıkararak tıkanan her öksürük krisinde boğulan bir bebişle başbaşa kalmaktansa onu orada emin ellerde müşahade altında bırakmak çok daha iyi bir seçenek. Çok şükür ki bu imkanımız var.. elbette ki evinizdeki konfor orada mevcut değil, göz bebeğiniz gözünüzün önünde değil. Ancak şimdi bunlardan feragat zamanı. Önce sağlığı yakalayıp sonra kucaklaşıyoruz.. acil şifalar diliyorum. Zor zamanlar, ama geçiyor..