Busranisa yüksek değil referans aralıgı sanırım 7 yi geçince enfeksiyon oluyorduu yanlış hatırlamıyorsam benim oğlumda yattı 5 gün hastanede hırıltı vardı ciğerlerne inmişti. Şu konuda içiniz rahat olsun bir cocuga bebege ilaç içirmek kadar zor birşey yok benim oplum içtiği gibi kusuyordu onlar direk damar yolundan verdikleri için daha etkili oluyor ve orda cok cok iyi bakacaklarına emin olun. Biz hergün 2 saatte bir hava aldık 5 gün boyunca hatta önceside vardı 8 gün boyunca hava aldık. İki ayrı antibiyotik verildi damar yolundan ve sonuncu gün kusarak attı cok sükür. Üzülmeyin demek cok kolay elbette üzüleceksiniz çünkü aklınız onda napıyor falan diye ama cok iyi bakıcaklar ona orda bunu düşünün ve iyileşip gelicek Allahın izniyle