Busranisa çok geçmiş olsun, aynı sebepten hatta bizimki zatürre ye çevirmişti, kanda enfeksiyonu 77 idi. 5 gün yattık hastanede, 6.gün deprem dolayısıyla çıkmak zorunda kaldık. Emin olun hastane ortamı daha iyi, daha iyi bakılıyor bebeğiniz daha çabuk toparlanacaktır. Lütfen hastane sonrası çok dikkat edin, sizin dışınızda kimsenin kucağına dahi vermeyin, misafir kabul etmeyin. Gerçekten şuan ortalık hastalık kaynıyor herkes Bi şekilde grip ve bebekler çok savunmasız. Şuan da sütünüz bebeğinize şifa lütfen sütünüzün kesilmemesi için yiyin için üzülmemeye çalışın. Yanına girdiğinizde gözyaşını üstüne dökmeyin, her zaman dinlettiğiniz şarkı ilahi vs varsa hemşirelerden rica edin açsınlar. Ben böyle yapmıştım hem oğluma hem bana çok iyi gelmişti. Rabbim şifalar versin bebeğinize inşallah