Busranisa o para için tutulan bebekelr genelde doğum sonrası, yenidoğan bebekleri. Sizinki gibi hasta olup gelen bebekler değil.
Benim de erken doğan kızım 1 hafta kaldı küvözde. Ben de şüphelendim. Mesela ablamın ikizler de kaldı 23 gün. Sırf erken doğdukları için. Ablama doktor kendi ağzıyla demiş yani, biri iyi ama diğerinin emme refleksi olmadığı için onu da tutuyoruz. Ne alaka dimi.. işte böyle şeyler yenidoğanda oluyor. Zaten devleyin karşıladığı da ilk 30 gün.
Hasta olup geleni tedavi sonrası çıkarıyorlar içiniz rahat olsun. boş yer lazım nihayetinde..