beyza1207 Şimdi bunları yazdınız diye TV izletenler tarafından linç yersiniz.
Ben de bu gibi durumlarla çok karşılaşıyorum parkta maalesef.
Daha geçenlerde kızımdan 1 ay kadar büyük bir kız çocuğuyla denk geldik. Sadece baba diyormuş çocuk. Bu arada kızım 20 aylık ve bir çok kelimesi var. Ama bu 20 ayda ekran göstermiycem ,kitap okuycam ,dışarı cikaricam diye kendimden geçtim. Kendimi ona adadım resmen.
Kızın annesi de diyor ki , TV izliyor. Ben de TV dil gelişimini olumsuz yönde etkiler , belki ondan konuşmuyordur dedim. Olur mu öyle şey oradan yeni kelimeler öğreniyorlar diyor.
Öyle olsa kız neden sadece baba desin ? Diyemedim tabi ki bunu ,sessizce uzaklaştım yanından.
Bazı insanlara laf anlatamıyorsun çünkü. Kendi bildikleri hep doğru onlara göre.
Anlattığıniz çocuğa da çok üzüldüm , yazık zaten bakıcı bakıyormuş. İnsan 1-2 saat çocuğuyla vakit geçirmek istemez mi ya ? TV karşısına oturtmak nedir ?